The Nissan Club banner

Bedrading bestuurdersraam

103K views 36 replies 8 participants last post by  amc49  
#1 ·
Dus zoals gewoonlijk ga ik één ding repareren en iets anders kapot maken.

Hoe dan ook, weet iemand waar ik een diagram kan vinden met de draden die in welke sleuven van de connector van het raam aan de bestuurderskant gaan? Ik heb het over de witte clip die je moet verwijderen om het deurpaneel te verwijderen. Er zitten 7 draden in en hij is niet gelabeld. Alle draden kwamen eruit toen ik de clip verwijderde.
Het zou de bovenste connector zijn, niet de bruine of de middelste kleine witte.

#36 ·
Dus zoals gewoonlijk ga ik 1 ding repareren en iets anders kapot maken.

Hoe dan ook, weet iemand waar ik een diagram kan vinden dat laat zien welke draden in welke sleuven gaan op de connector van het raam aan de bestuurderskant? Ik heb het over de witte clip die je moet verwijderen om het deurpaneel te verwijderen. Hij heeft 7 draden en is niet gelabeld. Alle draden kwamen eruit toen ik de clip verwijderde.
Het zou de bovenste connector zijn, niet de bruine of de middelste kleine witte.
Ik moet weten hoe ze uit de elektrische connector komen. Hebben ze een drukknop zoals een vaste lijn? Trek ze recht naar beneden. Ik probeer niets te breken. Of beter gezegd, mijn bestuurdersraam ging naar beneden en komt niet omhoog.