The Nissan Club banner
61 - 80 of 124 Posts
Około 6 miesięcy temu otrzymałem kod błędu P1778 (silnik krokowy) w moim Altima z 2008 roku. Szukałem daleko i szeroko, nisko i wysoko, tylko po to, by usłyszeć dwie rzeczy... potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub potrzebujesz nowego korpusu zaworu. Ponieważ nie miałem 2500 dolarów na nową skrzynię biegów, nie mówiąc już o 800 dolarach za korpus zaworu, postanowiłem przyjrzeć się temu nieco bliżej. Obejrzałem film na YouTube, jedyny, jaki mogłem znaleźć, to Nissan Armada, ale pomyślałem, no cóż. Spuściłem płyn, opuściłem miskę olejową, wyrwałem korpus zaworu i znalazłem tego małego drania, który sprawiał mi takie problemy.

Teraz z częścią w ręku poszedłem do lokalnego sklepu z częściami i powiedziałem, że nie sprzedajemy tej części, nie ma jej nawet w naszym systemie... poszedłem do dealera, usłyszałem to samo i powiedziano mi, że muszę kupić nową skrzynię biegów, ponieważ nie są "serwisowane", śmieszne, ale miałem część w ręku, jak to może być nieserwisowane?

Na koniec zaryzykowałem, poszedłem na eBay, zamówiłem silnik krokowy. 20 000 mil później, wciąż brak kodu, brak jęku i brak blokady. Oto jak zaoszczędziłem tysiące i kupiłem część za 35 dolarów.

1) spuścić płyn.
2) opuścić miskę olejową (wyczyścić środkiem do czyszczenia hamulców)
3) usunąć 3 śruby mocujące filtr. (przy okazji wyczyść środkiem do czyszczenia hamulców)
4) usunąć korpus zaworu około 11 śrub
5) usunąć silnik krokowy z góry korpusu zaworu (strona, której nie widać po zdjęciu miski olejowej) 2 śruby
6) wymień na nowy silnik krokowy, który można znaleźć tutaj JF011E RE0F10E F1CJA Silnik krokowy CVT skrzyni biegów dla SENTRAN Nissan Dodge | eBay
7) weź kawałek nici dentystycznej o długości około stopy i przytrzymaj ramię sprężynowe z powrotem do silnika krokowego i umieść korpus zaworu z powrotem w skrzyni biegów.
8) po umieszczeniu kilku śrub usuń nić dentystyczną, zanim dokręcisz je do końca.
9) podłącz ponownie filtr skrzyni biegów i przykręć go z powrotem na miejsce.
10) połącz ponownie miskę płynu ze skrzynią biegów i wymień na wysokiej jakości płyn cvt. Amsoil produkuje świetny produkt.

Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli masz pytania, zapraszam do zadawania.
Dobra robota. Zrobiłem to samo w kilku Altimach. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Nissanem Quest 2013? Ten sam silnik krokowy, inna lokalizacja. Ten znajduje się z przodu VBody. Opuść miskę olejową i jest przed tobą. Wymieniłem swój. Wyczyściłem kod 1778, ale teraz nie ma mocy i pojawił się kod 0746.
 
Cześć,
Przepraszam za post w wątku Altima.
Mam Murano z 09 roku. Działał dobrze, dopóki nie pojawił się kod P1777. Wymieniłem silnik krokowy i zrobiłem płukanie skrzyni biegów. Wlałem około 10 kwart do momentu, aż bagnet był w stanie roboczym. Wszystkie kody zniknęły, ale pojazd się nie porusza. Można wrzucić wsteczny i się nie porusza, wrzucić Drive i się nie porusza.
Jakieś sugestie, co poszło nie tak?
Dziękuję
 
Witaj,
Przepraszam za zamieszczanie w wątku Altima.
Mam Murano 09. Działał dobrze, dopóki nie pojawił się kod P1777. Wymieniłem silnik krokowy i przepłukałem skrzynię biegów. Wlałem około 10 kwart do momentu, aż bagnet był w stanie roboczym. Wszystkie kody zniknęły, ale pojazd się nie porusza. Możesz wrzucić wsteczny, nie rusza się, wrzucić Drive, nie rusza się.
Jakieś sugestie, co poszło nie tak.
Dziękuję
Witaj,
Przepraszam za zamieszczanie w wątku Altima.
Mam Murano 09. Działał dobrze, dopóki nie pojawił się kod P1777. Wymieniłem silnik krokowy i przepłukałem skrzynię biegów. Wlałem około 10 kwart do momentu, aż bagnet był w stanie roboczym. Wszystkie kody zniknęły, ale pojazd się nie porusza. Możesz wrzucić wsteczny, nie rusza się, wrzucić Drive, nie rusza się.
Jakieś sugestie, co poszło nie tak.
Dziękuję
Nie jestem pewien, to dziwne, wiem, że jeśli silnik krokowy nie zostanie prawidłowo złożony, to się stanie
 
Dobra robota. Zrobiłem to samo w kilku Altimas. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Nissanem Quest 2013? Ten sam silnik krokowy, inne miejsce. Ten jest z przodu VBody. Opuść miskę olejową i jest przed tobą. Wymieniłem swój. Wyczyściłem kod 1778, ale teraz nie ma mocy i pojawił się kod 0746.
Kiedy ustawiony jest kod błędu OBD-II P0746, moduł sterowania układem napędowym (PCM) wykrył problem z elektrozaworem regulacji ciśnienia w skrzyni biegów "A". ... Kod P0746 jest ustawiany przez PCM, gdy elektrozawór regulacji ciśnienia "A" nie działa prawidłowo lub utknął w pozycji "Wyłączony".
 
Około 6 miesięcy temu otrzymałem kod błędu P1778 (silnik krokowy) w moim Altima z 2008 roku. Szukałem daleko i szeroko, nisko i wysoko, tylko po to, by usłyszeć dwie rzeczy... potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub potrzebujesz nowego korpusu zaworu. Ponieważ nie miałem 2500 dolarów na nową skrzynię biegów, nie mówiąc już o 800 dolarach za korpus zaworu, postanowiłem przyjrzeć się temu nieco bliżej. Obejrzałem film na YouTube, jedyny, jaki mogłem znaleźć, to Nissan Armada, ale pomyślałem, no cóż. Spuściłem płyn, opuściłem miskę olejową, wyrwałem korpus zaworu i znalazłem tego małego drania, który sprawiał mi takie problemy.

Teraz z częścią w ręku poszedłem do lokalnego sklepu z częściami i powiedziałem, że nie sprzedajemy tej części, nie ma jej nawet w naszym systemie... poszedłem do dealera, usłyszałem to samo i powiedziano mi, że muszę kupić nową skrzynię biegów, ponieważ nie nadaje się do "serwisowania", zabawne, ale miałem część w ręku, jak może nie nadawać się do serwisowania?

Na koniec zaryzykowałem, poszedłem na ebay, zamówiłem silnik krokowy. 20 000 mil później, wciąż brak kodu, brak jęku i brak blokady. Oto jak zaoszczędziłem tysiące i kupiłem część za 35 dolarów.

1) spuścić płyn.
2) opuścić miskę olejową (wyczyścić środkiem do czyszczenia hamulców)
3) usunąć 3 śruby mocujące filtr. (przy okazji wyczyść środkiem do czyszczenia hamulców)
4) usunąć korpus zaworu, około 11 śrub
5) usunąć silnik krokowy z góry korpusu zaworu (strona, której nie widać po zdjęciu miski olejowej) 2 śruby
6) wymień na nowy silnik krokowy, który można znaleźć tutaj JF011E RE0F10E F1CJA Transmission CVT Stepper Motor dla SENTRAN Nissan Dodge | eBay
7) weź kawałek nici dentystycznej o długości około stopy i przytrzymaj ramię sprężynowe z powrotem do silnika krokowego i umieść korpus zaworu z powrotem w skrzyni biegów.
8) po umieszczeniu kilku śrub usuń nić dentystyczną przed całkowitym dokręceniem.
9) podłącz ponownie filtr skrzyni biegów i przykręć go z powrotem na miejsce.
10) połącz ponownie miskę płynu ze skrzynią biegów i wymień na wysokiej jakości płyn cvt. Amsoil produkuje świetny produkt.

Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli masz pytania, zapraszam do zadawania pytań.
Cześć,
W ogóle nie dostaję żadnego kodu. Pokazuje wyraźnie. Altima 2008 po całkowitym zatrzymaniu nie przyspiesza. Kilka sekund później wymyka się spod kontroli (w końcu nadgania).
Wyrzuciłem już kilka nowych części (pompa paliwa, czujnik przyspieszenia, alternator). To wszystko nie pomogło. Więc ostatni ratunek, aby wypróbować silnik krokowy.
Skaner w ogóle nie pokazał żadnych kodów.
 
Około 6 miesięcy temu otrzymałem kod błędu P1778 (silnik krokowy) w moim Altima z 2008 roku. Szukałem daleko i szeroko, nisko i wysoko, tylko po to, by usłyszeć dwie rzeczy... potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub potrzebujesz nowego korpusu zaworu. Ponieważ nie miałem 2500 dolarów na nową skrzynię biegów, nie mówiąc już o 800 dolarach za korpus zaworu, postanowiłem przyjrzeć się temu nieco bliżej. Obejrzałem film na YouTube, jedyny, jaki mogłem znaleźć, to Nissan Armada, ale pomyślałem, no cóż. Spuściłem płyn, opuściłem miskę olejową, wyrwałem korpus zaworu i znalazłem tego małego drania, który sprawiał mi takie problemy.

Teraz, mając część w ręku, poszedłem do lokalnego sklepu z częściami i powiedziano mi, że nie sprzedajemy tej części, nie ma jej nawet w naszym systemie... poszedłem do dealera, powiedzano mi to samo i powiedziano mi, że muszę kupić nową skrzynię biegów, ponieważ nie nadaje się do "serwisu", zabawne, ale miałem część w ręku, jak może nie nadawać się do serwisu?

Na koniec zaryzykowałem, poszedłem na ebay, zamówiłem silnik krokowy. 20 000 mil później, wciąż brak kodu, brak jęku i brak blokady. Oto jak zaoszczędziłem tysiące i kupiłem część za 35 dolarów.

1) Spuścić płyn.
2) Opuścić miskę olejową (wyczyścić środkiem do czyszczenia hamulców)
3) Wyjąć 3 śruby mocujące filtr. (Podczas tego wyczyść go środkiem do czyszczenia hamulców)
4) Wyjąć korpus zaworu, około 11 śrub
5) Wyjąć silnik krokowy z góry korpusu zaworu (strona, której nie widać po zdjęciu miski olejowej) 2 śruby
6) Wymienić na nowy silnik krokowy, który można znaleźć tutaj JF011E RE0F10E F1CJA Silnik krokowy przekładni CVT do SENTRAN Nissan Dodge | eBay
7) Weź kawałek nici dentystycznej o długości około stopy i przytrzymaj sprężynowe ramię z powrotem do silnika krokowego i umieść korpus zaworu z powrotem w skrzyni biegów.
8) Po umieszczeniu kilku śrub usuń nić dentystyczną, zanim dokręcisz je do końca.
9) Podłącz ponownie filtr skrzyni biegów i przykręć go z powrotem na miejsce.
10) Połącz ponownie miskę płynu ze skrzynią biegów i wymień na wysokiej jakości płyn cvt. Amsoil produkuje świetny produkt.

Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli masz pytania, zapraszam do zadawania pytań.
Jak mam wiedzieć, jaki cvt kupić do mojego Nissana Altima z 2008 roku? Czy wiesz, jaki jest kod części?
 
Witaj,
Przepraszam za zamieszczanie postów w wątku Altima.
Mam Murano 09. Działał dobrze, dopóki nie pojawił się kod P1777. Wymieniłem silnik krokowy i zrobiłem płukanie skrzyni biegów. Wlałem około 10 kwart, aż bagnet był w stanie roboczym. Wszystkie kody zniknęły, ale pojazd się nie porusza. Możesz wrzucić wsteczny, nie rusza się, wrzucić Drive, nie rusza się.
Jakieś sugestie, co poszło nie tak?
Dziękuję
Być może zostało to już przez Ciebie wykonane i zweryfikowane. Podejrzewam, że sprężynowe ramię sterowania przełożeniem nie jest podłączone do silnika krokowego i zabezpieczone w gnieździe ramienia silnika krokowego. Mam również nadzieję, że złącze okablowania silnika krokowego jest ponownie podłączone do silnika. To kilka kroków, które zwykle są pomijane, jeśli praca jest wykonywana w pośpiechu. Sprawdź i potwierdź ponownie.
 
Witaj,
Nie dostaję żadnego kodu. Pokazuje wyraźnie. Altima 2008 po całkowitym zatrzymaniu nie przyspiesza. Potem kilka sekund później wymyka się spod kontroli (w końcu nadrabia).
Wyrzuciłem już kilka nowych części (pompa paliwa, czujnik przyspieszenia, alternator). To wszystko nie pomogło. Więc ostatnia deska ratunku, aby spróbować silnika krokowego.
Skaner w ogóle nie pokazał żadnych kodów.
Mam nadzieję, że pomoże to komuś innemu. Samochód pracował na biegu jałowym po całkowitym zatrzymaniu. Wymieniłem silnik krokowy. I znowu to zrobił. Tak więc właściwy problem został znaleziony wkrótce potem, gdy wąż wlotu powietrza był na zewnątrz i miał kilka dziur. Okazało się więc, że wąż wlotu powietrza powodował problem. Teraz działa super dobrze.
 
Około 6 miesięcy temu otrzymałem kod błędu P1778 (silnik krokowy) w moim Altima z 2008 roku. Szukałem daleko i szeroko, nisko i wysoko, tylko po to, by usłyszeć dwie rzeczy... potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub potrzebujesz nowego korpusu zaworu. Ponieważ nie miałem 2500 dolarów na nową skrzynię biegów, nie mówiąc już o 800 dolarach za korpus zaworu, postanowiłem przyjrzeć się temu nieco bliżej. Obejrzałem film na YouTube, jedyny jaki znalazłem to Nissan Armada, ale pomyślałem, co tam. Spuściłem płyn, opuściłem miskę olejową, wyrwałem korpus zaworu i znalazłem tego małego drania, który sprawiał mi takie problemy.

Teraz z częścią w ręku poszedłem do lokalnego sklepu z częściami i powiedziałem, że nie sprzedajemy tej części, nie ma jej nawet w naszym systemie... poszedłem do dealera, usłyszałem to samo i powiedziano mi, że muszę kupić nową skrzynię biegów, ponieważ nie są „serwisowane”, zabawne, ale miałem część w ręku, jak to może być nieserwisowane?

Na koniec zaryzykowałem, poszedłem na eBay, zamówiłem silnik krokowy. 20 000 mil później, wciąż brak kodu, brak jęku i brak blokady. Oto jak zaoszczędziłem tysiące i kupiłem część za 35 dolarów.

1) spuścić płyn.
2) opuścić miskę olejową (wyczyścić środkiem do czyszczenia hamulców)
3) Zdejmij 3 śruby mocujące filtr. (Przy okazji wyczyść środkiem do czyszczenia hamulców)
4) Zdejmij korpus zaworu, około 11 śrub
5) Wyjmij silnik krokowy z góry korpusu zaworu (strona, której nie widać po zdjęciu miski olejowej) 2 śruby
6) Wymień na nowy silnik krokowy, który można znaleźć tutaj JF011E RE0F10E F1CJA Silnik krokowy CVT skrzyni biegów dla SENTRAN Nissan Dodge | eBay
7) Weź kawałek nici dentystycznej o długości około stopy i przytrzymaj sprężynowe ramię z powrotem do silnika krokowego i umieść korpus zaworu z powrotem w skrzyni biegów.
8) Po umieszczeniu kilku śrub usuń nić dentystyczną przed całkowitym dokręceniem.
9) Podłącz ponownie filtr skrzyni biegów i przykręć go z powrotem na miejsce.
10) Połącz ponownie miskę z płynem ze skrzynią biegów i wymień na wysokiej jakości płyn cvt. Amsoil produkuje świetny produkt.

Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli masz pytania, zapraszam do zadawania.
 
Ja również otrzymałem straszny kod śmierci P1778. Przeczytałem cały ten wątek (i inne) i obejrzałem kilka filmów na YT, aby wymienić silnik krokowy w Altima 2.5S z 2012 roku. Spędziłem dziś 3 godziny na opuszczaniu korpusu zaworu i wymianie silnika krokowego, złożyłem wszystko z powrotem, skrzyżowałem palce... i nic. Uruchamia się dobrze, pracuje na biegu jałowym świetnie, wkręca się na obroty w P, ale kiedy wrzucam wsteczny, w ogóle nie mam mocy. Naciskam gaz i obroty wahają się między 1500 a 2000 (z moją stopą stabilnie na gazie).

Zastanawiam się, czy konwerter momentu obrotowego jest uszkodzony, na podstawie innych rzeczy, które przeczytałem. Obecnie nie wyrzuca kodu, ponieważ go wyczyściłem. Zaczął się psuć około miesiąca wcześniej, zanim całkowicie się zepsuł. Nie przełączał z pierwszego na drugi bieg (bardzo wysokie obroty), ale generalnie robił to, jeśli odpuściłeś gaz, czasami wyższy pisk, ale był do opanowania w trybie ręcznej zmiany biegów. W każdym razie, dziękuję za przeczytanie i doceniam wszelkie rady.
 
Mam Murano SV FWD z 2011 roku. Nie przyspiesza powyżej 30 mil na godzinę. Obroty silnika szybko rosną podczas przyspieszania. Nie ma zapalonej kontrolki silnika. Następujące kody pojawiły się, gdy zabrałem go do serwisu w celu diagnostyki:

P1715 In Puly Speed
P1778 Silnik krokowy - Prąd w ECM
P0745 Elektrozawór PC A - Prąd
P0868 Niskie ciśnienie płynu
P1778 Silnik krokowy - Prąd w TCM

Mechanik stwierdził, że sprawdził wiązkę przewodów i poziom płynu CVT i stwierdził, że wszystko jest w porządku. Kod ciśnienia płynu wydaje się wskazywać na problem elektryczny, ponieważ sam poziom płynu został sprawdzony i jest prawidłowy. Podobnie jak we wszystkich innych postach, które tu przeczytałem, zalecili wymianę i wycenili ją na nieco ponad 5000 $. Nie jestem profesjonalistą i nigdy wcześniej nie pracowałem przy skrzyni biegów, ale jestem zdeterminowany, aby spróbować naprawić to sam. Obejrzałem wiele filmów instruktażowych, jak zdemontować i złożyć ponownie tę skrzynię biegów i myślę, że dam radę z niewielką pomocą od was. Wszelka pomoc w rozwiązaniu tego problemu byłaby mile widziana. Zapłaciłem 2000 $ za to cudo i jest nieskazitelne, pomijając ten problem. Wydaje się oczywiste, że powinienem sprawdzić silnik krokowy, czujnik ciśnienia płynu, elektrozawór i ewentualnie czujnik prędkości. Mam nadzieję, że ktoś z was widział już wcześniej taką kombinację kodów i może mnie pokierować we właściwym kierunku.
 
Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Samochód pracował na biegu jałowym po całkowitym zatrzymaniu. Wymieniłem silnik krokowy. I znowu się to zdarzyło. Tak więc właściwy problem został znaleziony wkrótce potem, gdy wąż wlotu powietrza był na zewnątrz i miał kilka dziur. Okazało się więc, że wąż wlotu powietrza powodował problem. Teraz działa super dobrze.
Mam ten sam problem w '09 Versa. Samochód nie jechał do przodu ani do tyłu, z wyjątkiem pełzania bez mocy. Wymieniłem silnik krokowy i sitko filtra i samochód natychmiast stał się jezdny na około tydzień. Potem zaczął się "brak przyspieszenia po zatrzymaniu". Pomyślałem, że może dostałem zły używany silnik krokowy, więc wymieniłem cały korpus zaworu na rzekomo dobry używany z innym silnikiem krokowym. Ponownie działał dobrze przez kilka tygodni i problem z przyspieszeniem po zatrzymaniu powrócił i pogarsza się. Otrzymuję kody P0725, P0868 i P1778. Czy możesz wyjaśnić, do którego węża wlotu powietrza się odnosisz? Zauważyłem, że filtr skrzyni biegów był brudny (ten, który wygląda jak mały filtr oleju). Czy ktoś wie, jaki jest numer części? (Skrzynia biegów RE0F08B) O tak, być może zapomniałem również włożyć sprężynę zaworu kontroli przełożenia, ale jeździłem OK przez dwa tygodnie.... ;-). Nie chcę tego robić zbyt wiele razy, płyn CVT staje się drogi.
 
Mam ten sam problem w Versie z '09 roku. Samochód nie jechał do przodu ani do tyłu, z wyjątkiem pełzania bez mocy. Wymieniłem silnik krokowy i filtr i samochód natychmiast nadawał się do jazdy przez około tydzień. Potem zaczął się problem "brak przyspieszenia po zatrzymaniu". Pomyślałem, że może dostałem zły używany silnik krokowy, więc wymieniłem cały korpus zaworu na rzekomo dobry używany z innym silnikiem krokowym. Znowu działało dobrze przez kilka tygodni i problem z przyspieszaniem po zatrzymaniu powrócił i się pogarsza. Otrzymuję kody P0725, P0868 i P1778. Czy możesz wyjaśnić, do którego węża wlotu powietrza się odnosisz? Zauważyłem, że filtr skrzyni biegów był brudny (ten, który wygląda jak mały filtr oleju). Czy ktoś wie, jaki jest numer części? (Skrzynia biegów RE0F08B) O tak, być może zapomniałem również włożyć sprężynę zaworu regulacji przełożenia, ale jeździłem dobrze przez dwa tygodnie.... ;-). Nie chcę tego robić zbyt wiele razy, płyn CVT staje się drogi.
Rozwiązaniem jest kupno nowej skrzyni biegów, zamiast tracić czas i pieniądze na wymianę części. Znalazłem jedną ze złomowiska, która miała przejechane tylko 60 tys. mil. Z robocizną wyniosło to łącznie około 2700 dolarów. Niezbyt idealnie, ale za te pieniądze nie można kupić używanego samochodu wartego czegokolwiek. Powodzenia.
 
Około 6 miesięcy temu otrzymałem kod błędu P1778 (silnik krokowy) w moim Altima z 2008 roku. Szukałem daleko i szeroko, nisko i wysoko, tylko po to, by usłyszeć dwie rzeczy... potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub potrzebujesz nowego korpusu zaworu. Ponieważ nie miałem 2500 dolarów na nową skrzynię biegów, nie mówiąc już o 800 dolarach za korpus zaworu, postanowiłem przyjrzeć się temu nieco bliżej. Obejrzałem film na YouTube, jedyny, jaki mogłem znaleźć, to Nissan Armada, ale pomyślałem, co tam. Spuściłem płyn, opuściłem miskę olejową, wyrwałem korpus zaworu i znalazłem tego małego drania, który sprawiał mi takie problemy.

Teraz z częścią w ręku poszedłem do lokalnego sklepu z częściami i powiedziałem, że nie sprzedajemy tej części, nie ma jej nawet w naszym systemie... poszedłem do dealera, usłyszałem to samo i powiedziano mi, że muszę kupić nową skrzynię biegów, ponieważ nie są "serwisowane", śmieszne, ale miałem część w ręku, jak to może być nieserwisowane?

Na koniec zaryzykowałem, poszedłem na eBay, zamówiłem silnik krokowy. 20 tysięcy mil później, wciąż brak kodu, brak jęku i brak blokady. Oto jak zaoszczędziłem tysiące i kupiłem część za 35 dolarów.

1) spuścić płyn.
2) opuścić miskę olejową (wyczyścić płynem do czyszczenia hamulców)
3) wykręcić 3 śruby mocujące filtr. (przy okazji wyczyść płynem do czyszczenia hamulców)
4) wyjąć korpus zaworu około 11 śrub
5) wyjąć silnik krokowy z góry korpusu zaworu (strona, której nie widać po zdjęciu miski olejowej) 2 śruby
6) wymień na nowy silnik krokowy, który można znaleźć tutaj JF011E RE0F10E F1CJA Silnik krokowy CVT skrzyni biegów dla SENTRAN Nissan Dodge | eBay
7) weź kawałek nici dentystycznej o długości około stopy i przytrzymaj ramię sprężynowe z powrotem przy silniku krokowym i umieść korpus zaworu z powrotem w skrzyni biegów.
8) po umieszczeniu kilku śrub usuń nić dentystyczną, zanim dokręcisz je do końca.
9) podłącz ponownie filtr skrzyni biegów i przykręć go z powrotem na miejsce.
10) połącz ponownie miskę na płyn ze skrzynią biegów i wymień na wysokiej jakości płyn cvt. Amsoil produkuje świetny produkt.

Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli masz pytania, zapraszam do zadawania pytań.
Dobra robota. Zrobiłem to już dla 3 osób. To dość prosty proces. Ale ostrzeżenie dla innych. Nie wszystkie skrzynie biegów Nissana są takie same. Mój syn ma(ł) Nissana Questa z tym samym problemem. Opuściliśmy miskę olejową i zrobiliśmy elektrozawór. (Jego kosztowało 213,00 dolarów) i ostatecznie nie rozwiązało to problemu. Okazało się, że pasek CVT był uszkodzony. A to wymagało całkowitej odbudowy. 80 tysięcy mil na nim. Słyszałem, że Nissanowi grozi pozew zbiorowy w związku z tymi skrzyniami biegów CVT.
 
Rozwiązaniem jest kupno nowej skrzyni biegów, zamiast tracić czas i pieniądze na wymianę części. Znalazłem jedną ze złomowiska, która miała przejechane tylko 60 tys. mil. Z robocizną wyniosło to około 2700 $. Niezbyt idealnie, ale za te pieniądze nie można kupić używanego samochodu wartego czegokolwiek. Powodzenia.
Problem w tym, że nie mam 2700 $ do ryzyka. Martwię się, że skrzynia biegów ze złomowiska będzie równie zła. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć przyczynę, ponieważ samochód nadal jeździ lepiej niż wtedy, gdy problem pojawił się po raz pierwszy, tylko że nie na tyle dobrze, aby bezpiecznie jeździć. Zamówiłem filtr skrzyni biegów, zamierzam go wypróbować wraz z ponownym włożeniem sprężyny do zaworu regulacji przełożenia...
 
Miałem problem P1778 w moim Versa z 2008 roku w zeszły piątek. Wykasowałem kod i jeździłem nim w sobotę rano; rano było w porządku. Ale po południu stało się to koszmarem. Nie reagował na gaz i toczył się poniżej 10 km/h. Dostałem kody P0746 i P1778. Jeździłem nim po drogach strefy przemysłowej i odkryłem, że mógł jechać dalej, jeśli powoli zwiększałem obroty zaraz po uruchomieniu silnika. Jechał 50 km/h przy 1800 obr./min. Kiedy się zatrzymałem, przestał reagować na gaz. W każdym razie udało mi się wrócić do domu. W niedzielę chciałem spróbować jeszcze raz. W ogóle nie reagował.

Czekam na silnik krokowy i chcę spróbować wymienić silnik.

Aktualizacja:
Wymieniłem silnik. Nie ma problemu od miesiąca.
 
AKTUALIZACJE:
Po pierwsze, chcę szczerze podziękować społeczności. Kupiłem Maximę z 2013 roku z przebiegiem ponad 160 000 mil i w ciągu 3 miesięcy obroty utknęły na 3500 HWY przy 110 km/h, w mieście utknęły na 2500 obr/min i dostałem P1778. Żaden warsztat zajmujący się skrzyniami biegów nie chciał dotknąć Nissana CVT, którego mogłem znaleźć. Inne fora i warsztaty mówią o "ogólnym" kodzie i zwykle są to paski/koła pasowe i potrzebna jest nowa skrzynia biegów.

Zrobiłem to sam, śledziłem YouTube i te posty i chcę podzielić się sukcesami i ulepszeniami.
1) Nigdzie nie było mowy o nowej uszczelce miski olejowej. Kupiłem jedną, ale nie potrzebowałem, ponieważ uszczelka była nadal nienaruszona.
2) Silniki 3.5L mają silnik krokowy dostępny bez wyjmowania korpusu zaworu, 2.5L trzeba wyjąć korpus zaworu.
3) Użyłem 1,5 puszki płynu do czyszczenia hamulców do miski olejowej i wyjmowanego filtra.
4) Nissan NS-2 kosztował 22 USD/qt. Potrzebujesz 4,5-5 puszek. Użyłem mieszanki Castrol i Valvoline (co miał sklep) za połowę ceny.

Zajęło to łącznie 1,5 godziny. Bezpośrednio po pierwszej jeździe, w mieście było 1200 obr/min, a na autostradzie przy 110 km/h około 1800 obr/min.
 
Cześć wszystkim,
Ja również otrzymałem kod błędu p1778 w moim Altima z 2011 roku. Ma on około 147 000 mil, a mój samochód od około 6 miesięcy wcześniej miał lekkie szarpanie/drgania podczas jazdy. Czasami zdarzało się to podczas przyspieszania, a innym razem, gdy miałem ustawiony tempomat. Nie jestem pewien, czy to w ogóle miało związek ze skrzynią biegów? Zapytałem w okolicy i powiedziano mi, żebym wlał do samochodu benzynę wyższej jakości, co powinno pomóc. To pomogło na chwilę, ale ostatnio problem powrócił. Nigdy też nie miałem żadnych kontrolek, samochód po prostu nie przyspieszał. Włącza się, zmienia biegi i jedzie bardzo wolno (około 15 mil na godzinę), ale wydaje okropny, prawie piszczący dźwięk. Nie mam żadnej wiedzy mechanicznej, więc pomysł samodzielnej wymiany silnika krokowego jest niestety wykluczony. Zostałem teraz z decyzją, czy oddać go do naprawy, czy sprzedać. Po przeczytaniu wszystkich postów wygląda na to, że znalezienie kogoś, kto wymieni silnik krokowy, a nie zainstaluje całej skrzyni biegów, może być trudne/niemożliwe i bardzo kosztowne. Czy ktoś ma jakieś pojęcie, ile może kosztować naprawa skrzyni biegów zamiast jej wymiany? Lub wszelkie porady, czy naprawić ją, czy się jej pozbyć, są również bardzo mile widziane. Czuję, że w tej sytuacji naprawdę nie ma dobrej decyzji.
Bardzo dziękuję.
 
61 - 80 of 124 Posts