The Nissan Club banner

Brak mocy po naciśnięciu pedału gazu

160K views 36 replies 20 participants last post by  amc49  
#1 ·
Więc...trochę szukałem, ale nic nie znalazłem. Jestem też trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli było to omawiane. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu...samochód otrzymał PRAWIE żadnej mocy. Ledwo się poruszał....Poruszył się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału...nagle ożył...i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że wjadą we mnie!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem lub wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić...ale samochód nie miał nawet w połowie takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009...dzięki!
 
#2 ·
Wygląda na to, że możesz doświadczać opóźnienia lub zawahania CVT. Zabrałbym to do dealera, aby sprawdził to, jeśli Twój licznik przebiegu ma mniej niż 120 tys. mil. Gwarancja CVT obejmuje wszystko poniżej 120 tys. mil.

Mój tak robił na początku, potem miał losowe szarpnięcia, a następnie zapaliły się kontrolki SES. Mój został wymieniony przy 43 tys. mil. Dostałem mój 09 2.5 używany przy 34 tys. mil. Jak dotąd bez problemów i mam nadzieję, że tak pozostanie... Mam 51 tys. mil.
 
#24 ·
Wygląda na to, że możesz doświadczać opóźnienia lub zawahania CVT. Zabrałbym to do dealera, aby sprawdził to, jeśli twój licznik przebiegu ma mniej niż 120 000 mil. Gwarancja CVT obejmuje wszystko poniżej 120 000 mil.

Mój tak robił na początku, potem miał losowe szarpnięcia, a następnie zapaliły się kontrolki SES. Mój został wymieniony przy 43 000 milach. Dostałem mój 09 2.5 używany przy 34 000 milach. Jak dotąd żadnych problemów i mam nadzieję, że tak pozostanie... Mam 51 000 mil
 
#18 ·
tak... Myślałem, że to może być to... Po prostu nie wiedziałem, ŻE to było to, o czym wszyscy mówili w odniesieniu do "skoku" lub wahania... To trochę przerażające, lol. Ale tak, wciąż mam znacznie poniżej 120 000 mil.
Mój robi to samo i wymieniłem CVT tuż przed 120 000 mil z powodu innych problemów, ale wciąż robi to falowanie lub wahanie od czasu do czasu w losowych momentach. Czy wymieniłeś swój? Czy nadal faluje/waha się?
 
#4 ·
To przydarzyło mi się kilka razy. Po prostu myślałem, że to przypadek.
 
#5 ·
Nie, to nie przypadek i tak naprawdę myślę, że to oznaki, że kontrolki SES się zaświecą...to tylko kwestia czasu.
 
#6 ·
Więc..trochę szukałem, ale nic nie znalazłem. Też jestem trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli to było omawiane. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu..samochód otrzymał PRAWIE żadnej mocy. Ledwo się poruszał....Poruszał się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału....nagle ożył..i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że mnie uderzą!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem lub wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić...ale samochód nie miał nawet w przybliżeniu takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009...dzięki!
Przytrafiło mi się to raz, skręcając w lewo. CVT ma zabezpieczenie przed wysokimi temperaturami, które przełącza je w tryb awaryjny. Część twojego cvt umiera. Następne będzie wycie po rozgrzaniu skrzyni biegów. Właśnie wymieniłem swój przy 175 km. Wziąłem technika na przejażdżkę próbną po rozgrzaniu i w ciągu jednego bloku powiedział, że paski się ślizgają, powodując hałas. Kilka dni później jest nowy i chłopcze, widać różnicę między nimi. Czas, abyś odwiedził swojego dealera.
 
#7 ·
Pamiętam, że czytałem post, myślę, że to było kilka lat temu; jeśli CVT jest przeciążone, na przykład utknie w błocie lub śniegu lub nadmiernie zatrzymuje się i dodaje gazu, CVT wyłączy się, aby "chronić" się, pozostawiając wystarczająco dużo gazu, aby zjechać z drogi w razie potrzeby i w pełni odzyskać sprawność kilka minut później. Pamiętam, że miało to na celu "ochronę" skrzyni biegów zanim dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń.. Pamiętam to, ponieważ mieszkam w górach i pomyślałem, że pewnego dnia może mi się to przydarzyć. Zawsze myślałem, że to "zabezpieczenie" i że CVT nie ulegnie uszkodzeniu, jeśli się to wydarzy... czy używałeś nadmiernego zwalniania i dodawania gazu w tym czasie, na przykład tak dużo wjeżdżając i wyjeżdżając, aby wyłączyć się w celu ochrony?
 
#10 ·
Powinienem był kupić V6... LOL JK

Mogła to być usterka w programowaniu TCM.
Tak...ale muszę powiedzieć...naprawdę nie mam żadnych problemów z wahaniem...to było tylko raz...i wcisnąłem gaz do dechy...a potem musiałem zwolnić...i znowu wcisnąć gaz do dechy...więc może dlatego to zrobiło to, co zrobiło...aby "się chronić"
 
#14 ·
Czy silnik wchodził na obroty jak zwykle, a samochód po prostu się nie ruszał, czy też wydawało się, że silnik w ogóle nie wchodzi na obroty?
Dobre pytanie.....jeśli silnik nie wchodził na obroty, a samochód się nie rusza, wydaje się, że TPS w zespole pedału przyspieszenia jest uszkodzony...ale powinna się świecić kontrolka SES. To doświadczenie miałem z samochodem mojego przyjaciela... Altima QR też.
 
#13 ·
Słuchałem głośnej muzyki, więc naprawdę nie pamiętam... Wiem tylko, że zjechałem z autostrady. Zatrzymalem się na światłach, żeby skręcić w lewo. Kiedy zapaliło się zielone światło, nacisnąłem pedał gazu, żeby jechać, a samochód się poruszył... ale wcale nie tak, jak powinien... Miał duże opóźnienie i opór... Myślałem, że się psuje... Potem, BUM, znowu ruszył i pojechał prosto
 
#16 ·
Jeśli to się powtórzy, zwróć uwagę na obroty silnika i to, co robi samochód. Jeśli to skrzynia biegów, silnik powinien nadal wchodzić na obroty, ale samochód prawie się nie poruszy. Jeśli to coś w silniku powoduje problem, powinien prawie nie wchodzić na obroty. Myślę, że najprawdopodobniej to coś ze skrzynią biegów, zwłaszcza że gdy te skrzynie się nagrzewają, samochód prawie nie działa, a te rzeczy zawsze działają gorąco.
 
#22 ·
Mój tak miał przez 18 miesięcy, zanim przepustnica wywołała kontrolkę "Service Engine Soon". Wymieniłem przepustnicę i opóźnienie na czerwonym świetle nagle zniknęło!
Mam ten sam problem w moim murano. Podłączyłem pojazd do skanera obd 2 i sprawdziłem dane przyspieszenia z danymi przepustnicy, gdy problem występował i zauważyłem, że dostaję reakcję pedału przyspieszenia z pompowania pedału przyspieszenia, ale przepustnica nie reagowała.
 
#20 ·
Więc..szukałem trochę, ale nic nie znalazłem. Jestem też trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli to zostało omówione. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu..samochód otrzymał PRAWIE żadnej mocy. Ledwo się poruszał....Poruszał się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału....nagle ożył..i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że mnie uderzą!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem lub wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić...ale samochód nie miał nawet w przybliżeniu takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009...dzięki!
Wygląda na to, że możesz doświadczać opóźnienia lub zawahania CVT. Zabrałbym go do dealera, aby go sprawdzili, jeśli twój licznik przebiegu ma mniej niż 120 tys. mil. Gwarancja CVT obejmuje wszystko poniżej 120 tys. mil.

Mój tak robił na początku, potem miał losowe szarpania, a potem zapaliły się kontrolki SES. Mój został wymieniony przy 43 tys. mil. Dostałem mój 09 2.5 używany przy 34 tys. mil. Jak dotąd żadnych problemów i mam nadzieję, że tak pozostanie...mam 51 tys. mil
Mam Nissana Rogue z 2016 roku i ma mniej niż 100 tys. km i nie honorują przedłużenia, ponieważ twierdzą, że powiadomiłem ich za późno.
 
#21 ·
Więc... szukałem trochę, ale nic nie znalazłem. Jestem też trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli to zostało omówione. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu... samochód miał BARDZO MAŁO mocy. Ledwo się poruszał.... Poruszał się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału... nagle ożył... i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że wjadą we mnie!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem lub wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić... ale samochód nie miał nawet w przybliżeniu takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009... dzięki!
Mam ten sam problem z moim Nissanem Pathfinder z 2018 roku, którego właśnie kupiłem w 2019 roku. To używany Pathfinder z wypożyczalni, sprzedany nam przez CarMax za 47 000 $. Nie rozumiem, dlaczego się psuje, skoro jest nowy. Jechałem pod górę wracając z pracy. Nacisnąłem gaz i nie było mocy na gazie, z wyjątkiem tego, że mój samochód zmniejszał prędkość do 45 mil na godzinę, to było przerażające, mój samochód jest po wymianie oleju i wszystkim innym.
Zrobiłem rozeznanie na temat mojego Nissana Pathfinder z 2018 roku i jest na niego wezwanie do serwisu. Czy ktoś jeszcze zmaga się z tym samym problemem?
 
#30 ·
Nadal zmagam się z trybem awaryjnym w moim samochodzie. Warsztat już wyczyścił wtryskiwacze paliwa i wymienił czujniki O2 — bez powodzenia, nadal wchodzi w tryb awaryjny. Zeskanowałem go i otrzymałem kody dla czujników wału korbowego i wałka rozrządu. Wymieniłem oba czujniki wałka rozrządu i czujnik wału korbowego... nadal ten sam problem.

Porozmawiałem z moim nowym sąsiadem po przeprowadzce i uważa on, że może to być pompa paliwa. Powiedziałem mu, że samochód na początku jedzie dobrze, ale po około 30 minutach wchodzi w tryb awaryjny i nie przekracza 8 km/h. Jeśli pozwolę mu trochę postać, uruchomię go ponownie, będzie jechał dobrze... przez kolejne 30 minut lub dłużej, zanim znów się to stanie.

Następny krok, prawdopodobnie spróbuję wymienić pompę paliwa. Sąsiad uważa, że może się zatykać lub nie dostarczać wystarczającej ilości paliwa po pewnym czasie. Szczerze mówiąc, jest po prostu zbyt wiele możliwości, jeśli chodzi o to, dlaczego Altima wchodzi w tryb awaryjny.

Nadal trzymam się mojego sedana Altima 3.5L SE z 2008 roku — ma teraz około 192 000 mil. Jeśli ktoś ma jakieś inne pomysły, jestem do dyspozycji!
 
#32 ·
Wyczyść czujnik masy powietrza. Mam ten sam silnik co Twój, tylko w Maximie i to rozwiązało mój problem. Może to ten sam problem, z którym się zmagasz. Powodzenia, bo te Altimy są ładne, zdecydowanie myślę o kupnie jednej wkrótce.
Dziękuję bardzo. Spróbuję tego. I dam znać, jak tylko znów ją uruchomię. Tak długo nią nie jeździłem. Tęsknię za tym samochodem. Jest piękna. Kup jeden, jeśli możesz.
 
#33 · (Edited)
Często czujniki wału korbowego i wałka rozrządu nie działają dobrze, chyba że są to oficjalne części Nissana, rynek wtórny ma po prostu zbyt słaby sygnał, a okablowanie może się do tego przyczyniać. Czujniki te są często ekranowane, aby zapobiec wpływowi innych źródeł zasilania na sygnał i jego pogorszeniu, sygnał nawet w najlepszym przypadku jest bardzo niski.
 
#34 ·
Często nowe czujniki wału korbowego i wałka rozrządu nie będą dobrze działać, chyba że są to oficjalne części Nissana, zamienniki mają po prostu zbyt słaby sygnał, a okablowanie może się do tego przyczyniać. Czujniki te są często ekranowane, aby zapobiec wpływowi innych źródeł zasilania na sygnał i jego pogorszeniu, sygnał nawet w najlepszym przypadku jest bardzo niski.
Tak, tego się obawiałem, więc zamawiam swoje z Nissana. Ale na pewno spróbuję wyczyścić czujnik masowego przepływu powietrza lub może zamówić nowy.
 
#35 ·
Więc... szukałem trochę, ale nic nie znalazłem. Też jestem trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli to było omawiane. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu... samochód otrzymał BARDZO MAŁO mocy. Ledwo się poruszał... Poruszał się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału... nagle ożył... i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że wjadą we mnie!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem lub wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić... ale samochód nie miał nawet w przybliżeniu takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009... dzięki!
Miałem to samo. Było gorąco na zewnątrz z włączoną klimatyzacją, wjechałem na parking i odkryłem, że jeśli wyłączyłem klimatyzację, wszystko wróciło do normy. Jak tylko włączyłem klimatyzację, znowu wszedł w tryb awaryjny. Sprawdziłem akumulator, był słaby, a następnie zleciłem bezpłatne sprawdzenie alternatora w Advance Auto Parts. Powiedzieli, że alternator miał jedną uszkodzoną diodę i nie mógł dostarczyć wystarczającej mocy, gdy klimatyzacja była włączona. Krótko mówiąc, wymieniłem alternator i nie ma już problemów. 2010 Murano.
 
#36 ·
Więc... szukałem trochę, ale nic nie znalazłem. Też jestem trochę przerażony, więc mogłem to przegapić, jeśli to było omawiane. Kilka minut temu jechałem do domu. Byłem na czerwonym świetle. Kiedy zmieniło się na zielone i nacisnąłem pedał gazu... samochód miał BARDZO MAŁO mocy. Ledwo się poruszał.... Poruszał się TROCHĘ, ale nic, co jest normalne. Potem, po około 5 sekundach naciskania pedału.... nagle ożył... i ruszył do przodu. Miałem za sobą samochody i myślałem, że wjadą we mnie!

Czy ktoś jeszcze miał ten problem, albo wie, co to może być? Skręcałem w lewo na tym czerwonym świetle i udało mi się skręcić... ale samochód nie miał nawet w połowie takiej mocy, jaką powinien mieć.

Och, i to jest 2.5, 2009... dzięki!
Miałem to samo. Było gorąco na zewnątrz z włączoną klimatyzacją, wjechałem na parking i odkryłem, że jeśli wyłączyłem klimatyzację, wszystko wróciło do normy. Jak tylko włączyłem klimatyzację, znowu wszedł w tryb awaryjny. Sprawdziłem akumulator, był słaby, a następnie zleciłem sprawdzenie alternatora w Advance Auto Parts, za darmo. Powiedzieli, że alternator miał jedną uszkodzoną diodę i nie mógł dostarczyć wystarczającej mocy, gdy klimatyzacja była włączona. Krótko mówiąc, wymieniłem alternator i nie ma już problemów. 2010 Murano.